Klantenservice

Schoorsteenstore.nl heeft de beste service van heel Nederland. U kunt kosteloos bellen met 0113 40 50 24 om direct meer informatie of advies te vragen.

Ook kunt u mailen naar info@schoorsteenstore.nl. Wij streven er naar uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Veelgestelde vragen

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Na het plaatsen van een bestelling krijgt u een e-mail met een track en trace volg nummer. Hierdoor kunt u uw bestelling volgen.

Wat zijn de afmetingen van een pallet?

Een pallet heeft de volgende afmetingen: 1.1m x 1.1m x 1.85m.

Wordt de pallet op de aangewezen plek neergezet?

Een pallet wordt door de chauffeur geleverd met een pompwagen. De pallet wordt tot op de stoep geleverd. U kunt het met de chauffeur besproken wanneer u de wens heeft om de pallet in de garage, onder de carport, achtertuin of ergens anders dan de stoep neer te zetten. Mocht de chauffeur het niet mogelijk achten de pallet op de door u aangewezen plaats neer te zetten, dan wordt de pallet sowieso de stoep neergezet. Als de klant de pallet weigert, dan wordt het geld teruggestort minus de transportkosten van €50,-. Let op! Bij vakantieparken wordt een pallet tot aan de slagboom geleverd.

Moet ik aanwezig zijn tijdens de levering?

U moet aanwezig zijn voor de levering van uw bestelling. Dit omdat u dient te tekenen voor ontvangst. Uw buren mogen teken voor ontvangst, hiervoor dient u de chauffeur d.m.v. een brief aan uw deur op de hoogte te brengen. Wanneer u niet aanwezig bent tijdens de uitlevering, wordt u hiervan op de hoogte gebracht. De volgende werkdag zal deze bestelling kosteloos opnieuw worden aangeboden. Wanneer u wederom afwezig bent, zal de Schoorsteenstore u € 85,- in rekening moeten brengen en eenmalig het bestelde artikel aanbieden.

Gratis verzending

Bij de Schoorsteenstore is de verzending gratis. Wij leveren ook op de Waddeneilanden en rekenen hier geen extra kosten voor. Meer over onze levering leest u hier.

Levering in het weekend?

Schoorsteenstore.nl levert helaas niet in het weekend. Op het moment dat u voor 16:00 besteld, leveren wij binnen 48 uur. De bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden maandag verwerkt en op zijn vroegst dinsdag geleverd.

Kan ik een datum voor aflevering kiezen?

Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welke werkdag u graag uw bestelling zou willen ontvangen. Indien u geen voorkeur aangeeft, levert Schoorsteenstore wanneer u voor 16:00 heeft besteld binnen 48 uur.

Vertraging

Het kan zijn dat er sprake is van vertraging tijdens de levering van uw bestelling. Dit kan veroorzaakt worden door bijvoorbeeld slechte weersomstandigheden of een ongeluk op de weg. Als wij hiervan op de hoogte zijn gebracht door het transportbedrijf, dan lichten wij u in over deze situatie. Meestal is het dan mogelijk dat wij de bestelling de eerst volgende werkdag leveren.

Kan ik het reeds aangeschafte artikel retourneren?

Als u ontevreden bent, dan kunt u binnen 14 dagen uw artikel retour sturen. De kosten voor het verzenden zijn hierbij voor rekening van de klant en bedragen €85,- inclusief BTW. Het geld krijgt u binnen drie werkdagen retour, mits het artikel in de oorspronkelijke onbeschadigde staat verkeert.

De chauffeur heeft schade gemaakt aan mijn huis, tuin of auto!

Let goed op, de chauffeur neemt de verantwoordelijkheid tot één meter binnen uw erf. Wanneer u de keuze maakt om een pallet verder op uw erf neer te laten zetten, dan nemen de Schoorsteenstore en het transportbedrijf geen enkele aansprakelijkheid op zich. De aansprakelijkheid is hierbij volledig voor de klant.

Levert de Schoorsteenstore ook in België?

De Schoorsteenstore.nl levert iedere doordeweekse dag in België. Maar de levertijd is wel langer. Voor een levering naar België wordt er €20 extra berekend. Er worden namelijk extra kilometers gemaakt.